Lever du ditt eget liv?

levaJag är konstnär. Jag utforskar verkligheten. Jag skapar alternativ verklighet genom performancekonst och du bjuds in till den alternativa verkligheten. Min konst handlar om nomadism, monster, ritual, normens blick på det udda. Den 19:e november inbjöds jag att göra en performance på Konstepidemien i Göteborg. Här är lite bilder från min performance-installation:

1235689101112131416171819202122
fotograf: Andreas Löfman

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

5 reaktioner på ”Lever du ditt eget liv?

  1. Ping: Lite diverse | Hermeticon

  2. Ping: Och så | Zen to the Bones

  3. Ping: joo | bossesattva

  4. Ping: absolut | The Movement Grimoire

Kommentera artikeln

