Alliansens partiledare som Hack n’ Slash rollspelskaraktärer!

Håhåjaja.
Klockan blev mitt i natten och jag sitter uppe och myser över att rollspelsförlaget Riotminds har gjort alla gamla utgåvor av rollspelet ”Drakar och Demoner” tillgängliga för gratis nedladdning. Oooh ljuva nostalgi! Hur många mörka vinternätter spenderades inte med tärningar och kaffe och fantastiska äventyr? Jo, kan jag svara er, fler än jag kan räkna till! Vill du också återuppleva gamla minnen? Här är länken till sidan med PDF-filer:

Riotminds

I min glädjeyra satte jag igång att skapa rollspelskaraktärer utöver det vanliga….
Håll till godo Chers Amis!

Hägglund

Björklund

Annie

Reinfeldt

Kommentera artikeln

