Frej von Fräähsen och flugan

Åååååålrajt! Imorron ska jag till Frimurarna här i Göteborg och äta lunch och få en slant för att dom tycker jag är bra. Hurra!
Jag är lite trött på alla gamla slipsar som hänger i garderoben så jag tänkte att jag kör på någonting lite mer festligt nu när jag har chansen. Det självklara valet är naturligtvis att knyta sin egen fluga. Problemet är att jag är flug-novis och alltså får sitta kvällen före och knyta för glatta livet. Prinsesspartiet presenterar:

Frej von Fräähsen och Flugan

På kvällen bär det av till Värmland och internationella dansfestivalen ABUNDANCE. Ja jösses så mycket kul man får vara med om! Och det tackar vi naturligtvis väldigt mycket för 🙂

Tralalla och trudilutt

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

2 reaktioner på ”Frej von Fräähsen och flugan

  1. Ping: fil | The Movement Grimoire

  2. Ping: fin | bossesattva

Kommentera artikeln

