Prinsesspartiet i studion

Det är sommarlov på Scenskolan i Göteborg så jag har ganska mycket space helt för mig själv. Mina skor ser så ensamma ut där de står i solskenet i dansstudion:

bild

Eftersom jag fick feeling och dessutom råkade springa på lite karaokeversioner av några favvislåter så blev det inga pliéer idag utan istället satsar Prinsesspartiet på youtube-karriär som sångare. Omständigheterna är inte de bästa för ljudupptagning = enormt stor och burkig sal som sväljer allt ljud + mikrofonen i min trötta gamla macBook Pro.. …Men ta det för vad det är, en skojig gammal fjolla som jazzar loss till ljudet av ganska dåliga midi-synthar 😉 Mycket nöje:

 Pas de chat

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

Kommentera artikeln

