À la mode

Åh så många drömmar som hann bli drömda under natten! En del av drömmarna var behagliga och en del var otrevliga och åter somliga var bara bisarra. Oavsett vad jag drömmer om så är det alltid väldigt mycket drama: Jag flyger eller slåss mot utomjordingar eller lär mig magi eller letar efter det försvunna Atlantis någonstans på havets botten. Dessa äventyr innebär knappast någon vila för en trött prinsessa men som extrem-sport är drömmar ganska bra: Man slipper få skrapsår på knäna och det är aldrig något problem att hitta hem när man tröttnat och fått sin adrenalin-kick.

Just nu drömmer jag om att ta fram visakortet och visa mina snabba moves på tangentbordet. Jag är dessvärre aldrig så fingerfärdig som när jag är sugen på att shoppa någonting jag egentligen borde avstå från:
76V07FRED_largeSå medan jag tar kaffepaus och kedjar fast visakortet vid en tung möbel kan ni väl överföra alla era besparingar till Prinsesspartiet? Det är trots allt för en god sak…
À la mode

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

Kommentera artikeln

