Som blyga små violer i ett bortglömt hörn!

Men dra på trissor!

Jag får en besk kommentar från en läsare som hävdar att jag censurerat  bort oskyldiga kommentarer. Jag kliar mig i huvudet och undrar vad som hänt. Döm om min förvåning när jag tittar in i spam-filtret och ser ett femton-tal kommentarer som fastnat, trots sitt ganska vardagliga innehåll. Jag har nu manuellt återställt kommentarerna och ska ge mig i kast med inställningarna på bloggen. Så de som undrar varför jag varit så dålig på att svara = flaskposten kom liksom inte ända fram. Jag ska kolla spamfiltret på daglig basis i framtiden.

tralala hälsar greve Fräähsen 🙂

btn_donateCC_LG

Kommentera artikeln

