Skruva upp volymen

Det är kallt och blåsigt och min man jobbar hela långa dagen… Jag är uttråkad och lite matt efter gårdagens fasta och då passar jag på att snubbla runt i mitt musikbibliotek. Åh härliga nostalgi! Jag hittar just de där låtarna som jag lyssnade på i tonåren. Jag hittar just de där låtarna som tröstade i vilsenheten och hjärteplågan som väl alla tonåringar känner ibland.

Skruva upp volymen

Idag bjussar Prinsesspartiet på två favvislåter för gråmulna dagar. Första versionerna är med Cyndi Lauper (stilikon från 80talet) och andra versionerna är med Eva Cassidy från början av 90talet. Håll till godo!

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

Kommentera artikeln

