Frossa!

Jag borde byta namn till Frej von Fressen (frossa på tyska)…
Klicka på spelaren och känn groovet:

Efter varannandags-fastan som Andreas och jag ägnar oss åt är det alltså dags för fredagsmys. Jag har faktiskt varit ganska duktig idag och egentligen inte njutit av annat än mina fienders ruelse. Kära gamla Pettersons och APG29 biter i gräset och grinar bittert. Tyvärr var dagens soppa knappast vare sig välsmakande eller närande:
600921_10151712172213816_251392232_n-1

Ergo:
Jag spände på mig conversen och pinnade bort till affären för att inhandla lite snask till kvällen:

bild

Less is more? Nej, Less is less!

Frej von Fräähsen zu Lorenzburg

Kommentera artikeln

